listopada 28, 2017

KALENDARZ ADWENTOWY LAST MINUTE



Gdy kolejny rok z rzędu zawaliłyście jako perfekcyjne Panie Domu i nie przygotowałyście własnoręcznie zrobionego kalendarza adwentowego jak ja, to właśnie teraz jest ostatnia chwila, żeby się ogarnąć. Pomyślcie o dzieciach ...

Przy odrobinie szczęścia wszystkie potrzebne materiały będziecie miały w kuchni i w plecaku waszej latorośli.

Do wykonania Kalendarza adwentowego Last Minute potrzebujesz :


  • Papierowe foremki na muffiny, 24 szt.
  • Papier śniadaniowy, 24 arkusze.
  • Rafia ( lub kolorowe wstążki, które zdjęłaś z kwiatów po imieninach i schowałaś na potem 😉).
  • Biała farba akrylowa. 
  • Małe domki wycięte ze sklejki, 24 szt - tak wiem , nie każdy przechowuje zapasy malutkich sklejkowych domków - wykorzystaj tekturę.
  • Klej i pistolet do kleju na gorąco - lub inny mocniejszy klej, np introligatorski, magic.
  • Cukierki, musisz przewidzieć odpowiedni zapas - jesteśmy tylko ludźmi.

Materiały

1.

Zaczynamy od elementów na których umieszczone będą kolejne dni kalendarza. W moim wypadku to kawałki sklejki o grubości 3 mm.
Na każdym kawałku, za pomocą białej farby nanosimy nasz odcisk palca. U mnie zaangażowana była cała rodzina i każdy zostawił swój ślad.

Odciski palców
Po wyschnięciu wszystkie kawałki ponumerowałam.

Numerujemy: na odciski palców całej rodziny cienkopisem naniosłam numery


2.

Papier śniadaniowy włożyłam do wnętrza foremki i uformowania go tak :

Papier śniadaniowy wkładamy do foremki

Gdy wszystko było dopasowane, dno foremki posmarowałam gorący klej i przykleiłam papier śniadaniowy. Wkładamy cukierki i zawiązujemy paczuszkę rafią.

Foremka z zawartością


3.

Do foremek wystarczy przykleić numerki i gotowe !

Przyklejamy numery



Przez kolejne 24 dni mamy stały dostęp do słodyczy - bez wyrzutów sumienia. 



Adwentowy torcik



Dzień 18 napakowany słodkościami



Do zrobienia kalendarza przekonała mnie Małgosia z Odnawialni. Spodobał mi się jej pomysł na zawartość paczuszek. Ja poszłam na łatwiznę, ale moja wersja DIY to Last Minute 😉, do grudnia zostały 2 dni.

Robicie własne kalendarze adwentowe ?


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RZEMIEŚLICZNIE , Blogger